Verificarea coletului la livrare - ITGalaxy.ro


 


 

La ITGalaxy.ro platesti dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit in stare perfecta ce ai comandat. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de pe www.itgalaxy.ro. Acesta ofera clientilor posibilitatea de a verifica daca produsul/produsele comandate se prezinta in stare perfecta la livrare. 

Te sfatuim sa verifici coletul in momentul livrarii. Semneaza AWB-ul doar dupa ce ai verificat vizual coletul si ai constatat ca totul este in stare perfecta. Orice reclamatie venita dupa semnarea AWB-ului este nula.

Toate coletele beneficiaza de serviciul Deschidere la Livrare. Asta inseamna ca niciun curier nu are dreptul de a refuza deschiderea coletului. Daca te confrunti cu un astfel de refuz, anunta-ne imediat sunand la numarul de telefon 0731 444 999, refuza coletul si trimite un mail la reclamatii@itgalaxy.ro, mentionand ca ti s-a refuzat verificarea.

    Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta (este sigilat, nu prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic), NU si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.

 

 

In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzii, implicit a tuturor produselor livrate.


Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu se afla în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, poti refuza comanda. Procedura de refuzare a comenzii are loc prin completarea unui proces verbal de constatare, de catre curier impreuna cu clientul. Procesul verbal de constatare se poate intocmi doar in prezenta curierului in momentul livrarii, ulterior, dupa ce curierul a plecat de la destinatie Procesul verbal nu mai poate fi completat. In cazul in care ai optat pentru plata ramburs, solicitarea pentru deschiderea coletului se poate efectua inainte de a achita comanda sau dupa ce ai achitat comanda, doar in prezenta curierului.
 
Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in cont in cel mai scurt timp. In cazul returului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, cheltuielile de expeditie si manipulare sunt asigurate de catre vanzator.

NOTA: Verifica coletele in momentul livrarii, orice reclamatie ulterioara conform careia coletul a ajuns deteriorat este nula. 

 

Ultima actualizare: 12.12.2023
  • Distribuie pe: